Julen 2015!

Åh vilken mysig jul vi haft. Vi åkte till pappa efter Östhammar på julaftons morgonen. Där åt vi julfrukost och hade det jättemysigt. Kl 15 var det Kalle hos mamma med mormor och morfar och moster Karoline med familj. Efter det middag, julklappsleken, efterrätt och sen vid 20 åkte släkten hem så vi i "mammafamiljen" hade mys och julklappsutdelning. Vid 00-tiden gick vi ut och la oss. 

Imorse började vi juldagen med julotta kl 07. Så fint! Mamma, Amanda och Johanna sjöng solosånger alla tre. Så himla duktiga!! Sen blev det julottefika hos mormor (jag och brors sov i närmare 2 h så Johan fick sköta det sociala åt oss, haha). Vid 13 åkte vi till farmor på mat och julklappsbyte. 

Ikväll har vi legat utslagna i soffan. Vi tänkte titta på en film men somnade direkt. Nu gör vi försök 2 fast i sängen med paddan, men jag antar att det slutar som försök nr 1, haha! 

Jag är så himla tacksam över alla fina julklappar jag fått! Dock har den här julen varit lite annorlunda eftersom våran lilla syskonklan har saknat en medlem. Som du har varit saknad hela julen älskade sis. Men du har varit med oss i tankarna hela tiden ❤️

JULAFTON:














Alla killar i mamma-familjen fick en varsin lurvmössa av mami. Så söta karlar vi har i familjen! 


Jag fick en otroligt fin Michael Kors klocka av älsklingen. Jag blev superglad!!! ❤️



JULDAGEN:








Hoppas ni alla är nöjda med julen! God fortsättning och tack alla som varit inblandad i min jul för att ni än en gång har gjort julen helt magisk! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0