En kväll i stan på Koh Tao

Det regnade tills kl 16.. Efter det klarnade det så vi hann med en liten snorkeltur och lite mys på stranden innan vi åkte till stan kl 18. Där har vi varit i 4 timmar och ätit middag och gått och strosat. Vägen hem till hotellet var magisk. Under en stjärnklar natthimlen åkte hem på taxiflaket med syrsljud i bagrunden.. 

Imorgon är vi inbokad på snorkeltur med båt hela dagen om vädret nu tillåter.. Vi får hoppas att min dagsform är lite bättre imorgon, vilket gör att jag inte blir så jättepåverkad av medicinen, vilket i sin tur håller åksjukan borta. 



En handfull snäckor!





Jag och mitt fina märke i pannan som jag får av cyklopet, haha! Här har det dock försvunnit lite, jag är illröd direkt efter när jag tar av mig.




Jag, Johan och svärmor.






Varför ha en personbil när man kan åka 5 stycken på en moppe? Johan frågade om han fick ta en bild och då hoppade mamman glatt upp på moppen igen som om det inte var nå konstigt alls, haha! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0