Check!

Läkarbesöket idag gick väl bra.. Det väntar en lång och tuff tid på akademiska men jag hoppas att de kan hjälpa mig att få tillbaka mitt liv! 



Jag och Eddi tog precis kvällsrundan. Han är så himla frysen så man måste bokstavligt talat dra ut honom. Han hatar kyla! Han sätter sig precis utanför dörren och gör 1:an och 2:an och sen vill han in på en gång. Om man fortsätter gå sätter han sig en gång till och låtsats trycka som för att visa att han är klar och det kommer inte komma mer. Lillhjärtat! Han har några tuffa månader framför sig han också, fast på sitt sätt. 








Kommentarer
Postat av: mormor

Ja, nu tror vi på Uppsala. <3
Angående Edward; han vill nog ut o gå - men inte i en jacka med d mönstret! :) <3

2015-12-16 @ 07:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0