Weekend

Vi klarade seminariet och C-uppsatsen är klar!!! Om någon vecka kommer den ut på Diva så då kan alla som vill läsa den hitta den där.

I fredags efter redovisningen kom Johan hit. Vi var ut till mamma och åt grillat till middag med gänget.




Alltså denna hund får så mycket kärlek av alla att det är helt galet. Lillhjärtat!

Igår hade vi en jätteskön dag. Jag hade ganska ont så vi låg hemma och tittade på de två sista Johan Falk-filmerna! Sen var vi till Valbo en sväng och shoppade lite, åt lunch på Ikea och på kvällen tog vi en liten runda på söder för att titta på lite folk. Det var crusing i Gävle igår och förlåt om jag är dömande nu, men snacka om att vi kände oss felplacerade bland alla "sluskar". Helt galet vad mycket speciella människor det var överallt.. Men månen var fantastisk!! 


Idag är Johan och spelar golf och jag ska ta med mig Eddi ut på en liten prommis! Jättefint väder ju!! 


Kommentarer
Postat av: mormor

STORT grattis! Du kan ju :)

2015-08-30 @ 13:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0