Vill inte, men måste!

Hjälp vad svårt jag hade att ta tag i plugget idag.. Det är såå lite kvar men när jag är så här fucked up i huvudet blir jag bara förbannad och less på min situation och då försöker jag undermedvetet hålla mig borta från det som får mig på dåligt humör, vilket i det här fallet är plugget som inte går så bra som det brukar, och eftersom jag ändå vet att det aldrig kommer gå vägen så känns det onödigt att bli på dåligt humör i onödan.. Phu, vilken lång mening det blev. Nu ska jag iaf köra igång. Jag ger det några timmar iaf! 




Kommentarer
Postat av: mormor

Plugget; du måste inte - men jag tror att du vill ha den där examen fixad!
Så nu måste du vända på steken och tänka om!
Och jag håller alla tummar och tror på ditt jobb:)
Kram <3

2015-08-11 @ 21:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0