Svullo banana!

Det blev en kväll ute hos mamma och Thomas ned nyplockade blåbär och mjölk. Otroligt gott! Jag vet inte ens hur många portioner jag åt..

På tal om portioner, eller nåt. Nu börjar mitt liv som svälld igen. Vätskeansamling och viktökning står som vanliga biverkningar på den nyaste medicinen som jag fick tillagd på sjukhuset. Jag ser redan skillnad i ansiktet att jag är mycket mer svullen.. Nu kanske det inte är något problem i sig men man vill ju se ut som man brukar liksom.. Jag går faktiskt hellre upp i vikt och slipper denna hemska vätskeansamling som gör att man inte har en form på någonting, bara en stor vattenballong. Det räcker väl med att man är prickig korv i hela facet av alla meds. Jaja, just detta är väl ett i-landsproblem.

Vi har iaf haft en jättemysig kväll. Nu är vi hemma igen och jag har faktiskt gått och lagt mig. Med paddan iofs, men jag ligger iaf nedbäddad. Jag har haft feber sedan igår så jag är ännu mer trött och slut än vanligt. 

Edward har inte sovit med mig i sängen på säkert 3 veckor. Han har liksom slutat av sig själv och då har det känts onödigt att tjata upp honom igen. Det blir ju trots allt ganska smutsigt i sängen av att ha honom där, men det är ju såå mysigt! Ikväll lyfte jag upp honom. Jag kunde inte stå emot. Plus att jag fick dåligt samvete för att jag råkade trampa på honom (dålig hundmamma) 🙈..

Nu ska vi titta på Blacklist och mysa! Jag har haft en riktig downdag idag (igen) när jag bara är så sjukt less och besviken på mitt liv och min situation. Livet är så fruktansvärt orättvist.. Och idag hjälper det inte att hälften (?) av alla människor på jorden har det sämre än mig och knappt har mat för dagen eller ett hem att känna sig trygg i. Idag är det min ångest över min vidriga sjukdom och min panik över karriär, jobb, inkomst/pengar och framtid som är de största problemen. Men imorgon tar vi nya tag. Keep fighting!

Puss och god natt 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0