Stulen korg!

Blir man nå förbannad då när man kommer ut och ser att Edwards cykelkorg är stulen? Jag som var så himla glad för den. Den var ju inte svindyr direkt men jag blir bara så sjukt less på folk som tar andras grejer. Den satt dessutom fast med massa stripes mellan korgen och cykeln så det var ingen "spontangrej" heller (såvida man inte hade en kniv/sax på sig).. Hade detta hänt innan jag blev sjuk och förbannad på livet hade jag skrivit något i stil med: "Tråkigt att du inte hade råd att köpa en egen men jag är glad att jag kunde hjälpa dig med en cykelkorg iaf. Hoppas du får användning av den." Nu efter att jag blivit pissed off på allt som förstör mitt liv har jag lite andra åsikter: "Fuck you! Hoppas karma tar dig."

Jag vet att det bara är jag som förlorar på att ha denna mer negativa syn på livet men hur tusan håller man humöret uppe efter 3 (10) år som sjuk.,?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0