Stugan!

Igår kväll åkte vi till stugan efter middag från nian.. Älskar deras thai. Ute i stugan var det fullt hus! Det blev lite gofika och massa snack.





När vi skulle åka hem sprang Edward mot stranden.. Han älskar att vara där nere och busa så han stod där och ville så gärna gå ner dit, och vägrade komma när jag ropade på honom. Jag fick gå och hämta honom för att få med honom hem.. Lillhjärtat! 


Han var lagom glad på mig i bilen hem.. 


Nu är vi på väg till Östhammar. Jag blir där tills på fredag och då möter jag upp mamma-familjen för en helg på havet för att fira Thomas som fyller 50! 

Det ska pluggas massor de här dagarna för på fredag ska uppsatsen in!



Kommentarer
Postat av: mormor

Hej o hå <3

2015-08-19 @ 09:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0