Sommar i Öregrund!

Idag har jag haft en bra dag.. Vi har åkt till Östhammar, Öregrund och Gräsö idag. En mysig tripp! Först var det riktigt fin väder när vi åkte färja, åt lunch ute på Gräsö, glass på bryggan i Öregrund och så. Men sen kom ovädret! 








Sen kom det värsta hagelovädret jag någonsin sett.. Det mullrade, äskade och precis öste ner!! Det såg verkligen ut som det hade snöat! 



Edward stackarn tyckte att det var jätteläskigt.. Fast det säger ju iofs inte så jättemycket. Allt som inte är "som det brukar" är läskigt tycker han.


God natt allihopa! Hoppas ni haft en bra semester alla som börjar jobba imorgon. Och alla ni andra, fortsätt njut. För mig känns det nästan (lite överdrivet) som att jag fått livet tillbaka efter 10 dagars sjukhusvistelse så jag är glad av allt som inte har med sjukhus att göra.




Kommentarer
Postat av: mormor

:) :) :)

2015-08-03 @ 10:20:19
Postat av: Nyfiken! :)

Vem är pojken? :) I randig tröja! :)

2015-08-03 @ 21:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0