En dålig dag blev en bra dag!

Jag har haft mycket ont idag men vi har gjort en del grejer ändå. Skönt att tänka på annat! Men jag hade inte kunnat hållit en civiliserad diskussion med någon idag, totalt väck i huvudet har jag varit pga alla mediciner.. Det är sånt man får ta!

Vi har tagit en liten prommis vid båthamnen, ätit glass, solat (det blev inget bad), hälsat på Johans bror, letat efter svamp (som resulterade i att vi kom hem med hallon istället för att vi är kassa svampletare), rensat och snyggat till Johans garderob och nu blir det gotta och mys i soffan. 

Hoppas ni haft en härlig lördag! Imorgon är det söndagen den 16/8-15!!! Som jag har längtat efter denna dagen. Älskling!! Snart är du hemma igen. Jag ska följa med till Arlanda och hämta min andra hälft.. Det känns såklart lite tråkigt att åka härifrån men att siister kommer hem väger upp allt!! 💗










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0