Rockiga systrarna Nilsson!

Imorse vaknade jag upp på bättre humör. Ny dag nya tag! 
Det blev frukost i sängen med paddan och några avsnitt Blacklist.. Nu har vi tagit en prommis i Boulongern! Äntligen kom sommaren :)




Jag tog på mig mitt monsterlinne så jag skulle passa in bland alla rockare som är här i Gävle i helgen för festivalen Getaway rock, haha. Eller inte.

Igår skulle jag, musch och Matti åka till ett ställe där man ser stora scenen utan att vara inne på festivalområdet och titta på festivalen därifrån och äta glass. Det är lite av en tradition! Så precis när vi skulle åka sa Musch att hon skulle ta på sig något lite rockigt så att hon skulle passa in.. När hon kom ut från garderoben hade hon ett par gråa volangshorts och en svart t-shirt på sig. Volangshorts?!?! Både jag och Matti höll på dö av skratt. Hela grejen var ju såklart ett skämt, precis som mitt monsterlinne, men det var så himla roligt ändå. Det säger endel om hur o-rockiga vi är, haha! Ok, det gick inte att berätta så att det blev roligt, det var ett sånt där moment där man måste vara med för att förstå det roliga. Men men! Det får stå kvar, haha.





Kommentarer
Postat av: mormor

JAG förstår precis :) Roliga ni <3

2015-08-07 @ 13:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0