Prommispepp!

Idag har jag pluggat hela dagen. Och så har jag sprungit mellan och tvättat 7 maskiner tvätt! + städat här hemma, bytt sängkläder och fräschat upp här hemma. Jag har inte varit hemma på länge känns det som så det var skönt att komma ikapp lite.. 

Nu kom vi precis hem från en prommis. Sååååå skönt att röra på mig igen. Jag har aldrig varit så här obekväm i min kropp - någonsin!! Förra gången jag hade sprutorna som behandling gick jag upp 8 kg och nu är jag där igen.. Det mesta är väl vätska men det är klart att det är annat skit också. Nu ska jag och Eddi komma igång med prommisarna igen, jag ska övertala min läkare imorgon om att få sluta med sprutorna och så ska jag sluta trycka i mig godis. Det blir nog bra! Banta skulle jag aldrig någonsin göra, men man kan ju försöka leva lite bättre åtminstone.. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0