Plugg!

Igår blev det plugg all day.. Till middag åt vi pannkisar med hjortronsylt och grädde. Kan ju ha varit det godaste jag ätit på länge. Plus att herrn har lärt mig en ny variant; pannkaka med smör(klumpar) och socker på. Hur galet gott som helst!


På kvällen tog vi en liten prommis runt hamnen och campingen i Östhammar. Tänk att Johan faktiskt bor med utsikt över detta, galet fint! 





Imorse gick jag upp när herrn skulle till jobbet. Då åt jag dunderfrulle och sen kortläste vi och fixade det sista inför inlämningen av uppsatsen som var kl 12. Nu kan vi inte göra mer.. Jag hoppas såklart att det ska bli bra nu, men jag har en lite halvtaskig magkänsla. Men vi får se!


Nu har jag stressat till bussen för att åka till Uppsala och möta upp mamma-familjen! Det ska bli såå mysigt med en familjehelg. Hoppas ni också får en fin helg! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0