God lördagsmiddag!

Igår kväll lagade kocken en otroligt god mussel- och räksoppa.. Kul med människor som kan laga god mat. Jag är ju sämst men jag älskar att äta!! Vi håller på och kollar igenom alla Johan Falk-filmer. Vi har börjat om från början (2009) för att sedan gå in på de nya som kommit! Jag älskar dessa filmer.. Man får inte haka upp sig på de dåliga skådisarna och att svenska filmer helt enkelt inte är lika bra gjorda som de i Hollywood för då är det kört. Men om man ser igenom detta så är filmerna bra tycker jag! 






Vilket underbart väder vi har! Undra vad den här dagen har att bjuda på.. 


Kommentarer
Postat av: Linda F

Vi har plöjt de sista Falkarna har bara sista "Slutet" kvar, spännande 👍🏻👍🏻👍🏻

2015-08-09 @ 10:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0