Lill tassen!

Det blev ingen mer uppdatering igår för det hände inte så mycket mer.. Jag satt hela dagen och väntade på att få arbetet skickat till mig för korrläsning men kl 16 fick jag veta att det skulle komma idag istället så då hade jag suttit och väntat helt i onödan. Sen pratade jag med sjukhuset i förrgår och fick besked att läkaren skulle ringa tillbaka till mig igår (min är fortfarande inte tillbaka). Så jag satt och vaktade telefonen hela dagen, men såklart ringde de inte tillbaka (som vanligt).. När jag pratade med dem idag fick jag samma svar som alltid: "Hon försökte nå dig men fick inget svar". Deras standardkommentar när de glömt något. Konstigt att alla samtal kommer fram utom deras, och att det dessutom inte ens kommer upp ett missat samtal. Det är bara bullshit! Jag får hellre en förklaring till varför de glömde bort det än en lame kommentar om att jag missat det.

Idag blir det iaf plugg. Jag hoppas att jag får arbetet snart eftersom min hjärna går in i viloläge efter mina em-tabletter vid 17.. 

Det här var ju världens mest ointressanta inlägg. Hoppas att ni får en fin dag iaf! 

Såhär låg Eddi och sov igår så sött på sin egen tass. Gokorven! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0