Hard work med morrehjärnan!

Det blev massa plugg ikväll.. Jag lär mig av att skriva och varför inte skriva med massa färg så det blir lite roligare (och finare). Nu ska jag bara få in skiten i huvudet. Omöjligt! Jag är medveten om att det inte kommer att gå med den inställningen men jag varnar bara er på att det kommer bli fail. Och varför inte vara ärlig och förklara hur dåligt jag faktiskt mår av alla mediciner. Det syns definitivt inte i bloggen men det är dagens sanning! Mitt huvud är på riktigt helt fucked up.. Jag fattar ingenting, jag har ett minne som en guldfisk, jag somnar (snarare svimmar) hela tiden och liksom bara försvinner iväg ifrån ingenstans, jag säger fel ord om saker, jag är i en ständig dimma, jag är otroligt avtrubbad och inte alls med i matchen för fem öre. Jag klarar att ha en konversation med folk but that's it. Jag tycker faktiskt att det är helt sjukt att jag snart (förhoppningsvis) tagit mig igenom 3 års högskoleutbildning med all denna medicin. Lite envishet och målmedvetenhet så klarar man allt! Jaja, nu vet ni iaf hur otroligt dåligt jag mår även om ni inte får se bilder på det här!


Jag har pratat med bästa andra halvan i 2 h ikväll också. Jag kan knappt fatta att hon är hos mig om en vecka!! Som jag har längtat! Fina fina lillasyster 💗 

Nu ska jag sova. Sweet dreams allihopa! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Tänk om jag vore lite insatt i dina studier och kunde hjälpa dig - men det där går väl över mitt förstånd! Lycka till o kram <3

2015-08-11 @ 08:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0