Fredag!

Igår kväll kom Mr till Gävle..


Och imorse åkte jag med honom tillbaka till Östhammar. #jättepannan


Han jobbar idag men jag och Edward har det bra ändå. Jag somnade ute på balkongen i morgonsolen vid 7 när vi kom hit. Sen har jag pluggat och bara njutit av det underbara vädret. Han kom hem på lunchen och hade med sig suschi. Nu ska jag plugga någon timme till innan han slutar. Då vill jag åka till Öregrund och bada. Det är ju så otroligt fint där!!



En mysig helg här väntar men mest längtar jag bara till att det ska bli söndag för då kommer Josefin HEM!!!!! Som jag har längtat.. Äntligen ska min andra halva göra mig hel igen 💗 Love you!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0