Edwards humör!

God morgon! 

Nu blir det mycket hundsnack men denna lilla vovve har verkligen blivit en egen individ (ok, det låter hur töntigt som helst).. Förr så bara va han liksom, men nu verkar han ha åsikter om saker och ting och gör bara saker som känns bra, eller som jag säger till honom. Tex. blev han alltid superglad förr när det kom någon och hälsade på. Nu blir han jätteglad när det kommer någon som han känner och lagom glad om det är någon annan. Han liksom kör sitt race.. Lilla gohjärtat!

Som tex i morse. Han kröp fram till mig när han märkte att jag vaknade. Han låg och gosade länge och jag kliade honom. När jag slutade klia försökte han få mig att börja igen, men när jag inte gjorde det blev han sur och kröp ner till fötterna och låg och tittade bort ifrån mig. Kanske inte jätteroligt med en sur hund men han är iaf speciell, och det tycker jag är roligt! Och han är absolut inte långsint. Efter en liten stund när jag pratade med honom så kom han krypandes tillbaka och hade glömt alltihopa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0