Bilder från mysiga dagarna med systrar, Fanny och mor!

Nu har jag fått lite bilder från våra två dygn som jag fick i födelsedagspresent av mami och systrarna! Tack världens bästa, finaste ni! Det är mest matbilder, haha. Men maten/frukostarna var helt fantastiskt goda! 

Sthlmsfrukosten:


En glass i Östhammar när vi var och hämtade Edward. Han blev såå glad när han såg mig! Gosis!


Massa gos i bilen på väg till Gävle.


Här har vi "förrätten" innan förrätten..


Skagentoast.. Fruktansvärt gott!!


Och den här oxfilén smälte i munnen. Perfekt!! Jag vill bara bo på ett hotell och äta hotellfrukost och goda middagar varje dag! 



Tack fina Småland för en superfin födelsedagspresent!


Och här har vi efterrättsbuffen.. Seriöst! Ni som inte varit i Högbo och ätit måste göra det!! Massa reklam till Högbo hotell!!





Efter goda middagen gick vi ner till spat och slappade där tills det stängde kl 23.


Massa tack för allt!! Ni är de bästa människorna som finns! 

Kommentarer
Postat av: mormor

Nu har ni nog "mölätit". Håller med om att maten i Högbo är suverän :)

2015-08-27 @ 08:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0