Babyshower!

Idag tog vi en härlig prommis i Boulongern jag och Eddi. 


Sen drog jag iväg på babyshower. Vi hade jättemysigt och Lovisa anade ingenting innan så det blev verkligen en överraskning :).






Efter babyshowern åt vi lite och sen drog jag iväg på dagens andra prommis. Jag hade en sån obehagskänsla i min kropp och promenader löser (nästan) alla problem som sitter i huvudet..




Sen har vi bara druckit te, jag har rensat bort massa plugggrejer i alla lådor (Wohoo!!) och så har vi suttit och tittat på golf i flera timmar.. Eller jag tittar väl egentligen inte så mycket för jag förstår verkligen inte charmen med golf. Hade någon sagt till mig för ett halvår sedan att jag skulle sitta och titta på golf en hel söndagkväll skulle jag skratta år skämtet. Men jag njuter av att det är mörkt ute, massa tända ljus, fullmånen utanför, trevligt sällskap och massa Marianne. Hur goda är inte dom? Jag kan inte sluta äta dom! 

Hoppas ni haft en fin helg! 


Kommentarer
Postat av: mormor

Nu när du är klar med dina yrkesstudier är det nog dags att sätta sig in i golfen - kan bli spännande. Tänk om du är jättebra på det :)

2015-08-31 @ 09:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0