4-rätters i Högbo!

Inatt bor vi på hotell i Högbo. Det här var världens finaste och mysigaste 25-års present. Vi har bott 2 nätter på hotell, ätit otroligt gott hela tiden, varit på spa och njutit av varandras sällskap. Eftersom jag inte är så pigg har vi tagit det lugnt om dagarna för att jag ska orka med, men vi har haft det jättebra trots att även min mage är med på detta äventyr. Lite shopping i Sthlm idag, hämtade Edward hos Johan i Östhammar efter 4 dagar isär (gu vad jag saknat ihjäl mig efter grisen), en glass där vid hamnen innan vi fortsatte hem till Gävle för att lämna Eddi.. Bästa Dolly är hos mig inatt och tar hand om Edward. Imorgon är jag hemma igen och tillbaka i verkligheten. Då ska jag gosa ihjäl mig med min favorit på fyra ben. 

Nu ligger vi alla nedbäddade här i hotellsängarna; jag, Josefin, Amanda, Fanny och mami. Vi har så himla mysigt och roligt ihop!


Eftersom min telefon är full har jag inte lyckats knäppa några kort idag, så det fick bli en snapchatbild. Imorgon ska jag uppdatera er med resten av bilderna från dagen från de andras telefoner, men de sover nu! 

Btw så ska vi på slutseminariet på fredag!!!!! Vi står med på oppositionslistan som kom ut idag, vilket innebär att vi är rekommenderade. Så nu blir det ös med plugget tills på fredag och sen är jag förhoppningsvis (äntligen) klar!! Det skulle vara sådan tyngd som släppte från mig om jag fick pricka av utbildningen en gång för alla nu.. Can we do it? Yes we can!! 

God natt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0