Söndagstankar!

Tack bästa pappa och Maria för en mysig påskmiddag. Vi har haft supertrevligt! Nu är jag, brors, Simon och Jenny på väg in till stan. Jag brukar känna att det är skönt att komma hem men inte nu. Jag vill bara bort bort bort igen! 

Tack alla fina för en underbar påsk. Pappas jobbarkompis son körde ihjäl sig i i helgen. Han och hans kompis körde av vägen, kompisen lyckades ta sig ur och överlevde med David blev kvar och brann inne. Hur fruktansvärt är inte detta? Han blev 22 år gammal. 

Jag är uppväxt med att man aldrig ska skiljas åt som ovänner. Det är otroligt viktigt för mig och pappa pratade igen om det ikväll. Man kan inte gå och vara rädd att något ska hända hela tiden men det är otroligt viktigt att åtminstone inte skiljas som ovänner. Allt kan hända och att leva med det som sista mötet skulle vara fruktansvärt.. Ta hand om varandra! 



Lillebrors somnade som vanligt.. 

Vi har sån himla stor familj och det är så roligt att umgås med alla. Vi är ju i ungefär samma åldrar allihopa så det är roligt och med allas respektive blir vi ett riktigt gäng. Petterssons som vi har varit vid i veckan känns ju som en enda stor kompishäng-helg och det är faktiskt lite lika med familjemiddagarna på både mammas och pappas sida. Love it! 

Nu kom vi precis innanför dörren hemma och Edward blev överlycklig när han såg vart vi var! 

Hoppas ni alla haft en fin påsk! Massa kärlek till alla jag känner (och alla jag inte känner också för den delen).. ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0