Saturday night live!

I förmiddags åkte jag och Anna till Hemlingby för att gå milen för andra gången denna vecka. Edward och Bob har så himla roligt tillsammans och de busade lösa hela rundan! 

Jag köpte nya springskor i veckan och jag invigde dom igår på min prommis i stan.. Det gick hur bra som helst så jag tänkte att det inte var någon fara att ta dem idag men oj vad fel jag hade. Skavsår hej. Roligt med lite färg iaf! 



Nu ska jag hoppa in i duschen och försöka fräscha upp mig och göra mig så fin det nu går trots ögoninflammation och akne.. Ikväll ska jag och Anna ut på lite mys! Roligt att träffa lite folk. Det var ju bara ett år sedan typ.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0