Långfredag!

Jag bara älskar lill-musch och Mattis nya bil. Glastak hela vägen! Den glider vi bra i! Dessutom känns det nästan som att det är lite min bil också med tanke på hur mycket vi umgås :P


Idag har vi varit och hälsat på i Moa och Davids lägenhet och sen har vi varit i Fanny och Linus lägenhet också. Nu ska vi hen till Lisa och Lennart och äta middag! 



Ni kan få en liten rolig historia också. När jag var liten tyckte jag tydligen att det var roligt att baka. En dag när vi bakade sa jag till mamma: "Åh vilken synd att det inte var långfredag, då hade vi kunnat baka läänge". 



Kommentarer
Postat av: mormor

Glad påsk till ALLA <3

2015-04-03 @ 18:41:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0