Good gone bad!

Jag som hade en så bra förmiddag och var så positiv inför veckan.. Så blev det världens sämsta dag istället. Jag förstår om någon har blivit irriterad på mig innan när jag lagt ut alla mina inlägg om att man själv styr sitt liv och att det är en själv som bestämmer hur ens liv ska bli. Bullshit! Jag styr inte mitt liv för fem öre nu utan bara följer med och det suger.

Älskade lillis knackade på i precis rätt tid idag.. Hon tröstade, var iväg en sväng och kom sen tillbaka med världens finaste present. Och så bjöd hon på lunch på Java. Love you till månen och tillbaka!! 







Kommentarer
Postat av: mormor

Har just hört :( Tur att du har fina lillasyster <3
Så många kramar du orkar med till dig, från mig <3 <3 <3

2015-04-27 @ 22:48:32
Postat av: Sandra

Det kommer ordna sig, vi får bara ha lite tålamod (hur mycket ska man orka egentligen?) men vi är starka! Kram <3

2015-04-28 @ 10:04:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0