Infektionsmottagningen!

Nya prover är tagna på infektion. Jag kommer inte ha något blod kvar efter det här. Helt sjukt vad dom har tömt ur mig.. Det var ett rysligt springande på sjukhuset den här veckan! 

Nu ska jag snuffsa nykläckt bebis och sen vara barnvakt åt lilla Alexandras storasyster Melina medan hon ska tillbaka till BB en sväng. Sen i em/kväll måste jag dra igång med tentan. 6 sidor ska skrivas denna gång men om vetenskapsteori och forskningsmetoder. Lite svårare än att skriva om ledarskap. Men det blir nog bra! 




Kommentarer
Postat av: mormor

Bra att de på inf kollar upp dig ordentligt! Lycka till med både hälsan och tentan - kram <3

2014-09-25 @ 14:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0