1/3 check!

Läkarbesök 1/3 den här veckan gick väl... bra tror jag. 

När jag kom hem rensade jag ur alla sommarkläder och fick lite ordning i garderoben igen. Jag hann ta bort alla sommarkläder innan jag kom på att knäppa kort men det var så tjockt innan så det bara rasade så fort man skulle ta på sig något. Skönt med lite mer luftigt nu! 

Före:


Efter: 



Nu blir det middag och så tänkte jag börja se en ny serie. Vi får se vilken det blir. Andreas jobbar 07-01 idag, dvs 18 h. Vi brukar ju kika SOA på kvällarna men det kan jag inte ikväll alltså. Så det får bli något nytt. Ingen ide att försöka plugga idag med det här huvudet. Enough said.




Kommentarer
Postat av: mormor

Så fint det blev. Men var är sommarkläderna nu då?
Jag försöker också få lite fint här hemma, men det går lite trögt - blev så tvärt höst. Men Roland målar huset så det blir fint :)

2014-09-22 @ 22:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0