Monday!

Idag blev det en sväng till frisören. Jag har inte orkar brytt mig om att mitt hår sett ut som skit för det har varit så mycket annat som har känts 10 ggr värre. Men idag tog jag tag i det och åkte till Marie. Det blev mycket kortare. Hon tog av över en dm. Skönt med fräscht nu iaf! 

Efter frisören åkte jag till Svensk Fast för lite intervjuer till vårt grupparbete. Så härligt kontor - jag vill bara bli frisk och sen jobba där for life!! När jag kom hem började jag skriva på fallstudien och sen skrev jag ihop en sammanfattning till killarna så att de har något att jobba vidare på. Arbetet ska vara inne på torsdag. 

Jag har gjort 2 "aktiviteter" idag. Der känns skönt! Men nu blir det rest in peace resten av kvällen. Pömshäst är bara förnamnet. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0