Ingen jantelag här inte!

Idag fick jag tillbaka de senaste två uppgifterna som är mer än godkända. Jag har skrivit minst 40 sidor i olika uppgifter sedan starten i september och läst igenom x antal kursböcker.. Med piller i kroppen hela tiden!! Är det något jag är stolt över så är det att jag snart klarat av 2 1/2 år på högskola med godkända betyg i alla kurser hittills. 3 operationer har jag hunnit med och jag har varit sjukare än någonsin tidigare och värre än vad de flesta är under hela sin livstid. 

Ett case, en presentation och en B-uppsats är kvar på denna kurs. Sen är det sälj fram till jul och efter det är det C-uppsats i vår. Sen är den där; högskoleexamen. Fastighetsmäklare OCH ekonom! Man måste ju vara lite tacksam och stolt mellan varven trots att det mesta känns skit. 

Om ni visste hur mysigt vi har det här hemma för det mesta och hur mycket jag njuter av att ha två av mina tre favoritmän hos mig hela tiden ❤️ (För tydlighetens skull är papi min favoritman nr 3).








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0