Fredag!

Uppgiften relevance lost och verksamhetsstyrning på 5 sidor blev klar och inlämnad idag. Skönt! Ikväll har vi haft tacomys, tittat på Bernad och Bianca och nu är det idol. Jag har hittat en 50-pack med Disneys favoritfilmer och jag håller på går igenom dem nu. Det känns såklart lite mer rätt att titta när Elliot är här men seriöst.. Gu vad jag älskar barnfilmer. Disney och Astrid Lindgren är bäst! Dock ska jag försöka hitta "järnjätten", "de bortglömda leksakerna" och "snögubben" också. Har inte sett dom på år och dar och de var också favoriter när vi var mindre.. 

Jaja. Nog om barnfilmer.. Fortsätt rösta på Petter ikväll i idol. Han förtjänar att få vara kvar ett tag till.. Hoppas ni har en mysig fredagkväll! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0