Operation, check!

Operationen idag gick bra. Jag mådde otroligt dåligt vid uppvaket. Brukar varken må illa eller må dåligt över huvud taget men jag mådde bara hemskt idag. När jag fick komma upp på avdelningen satt fina Andy och Josefin och väntade på mig. 

Jag spydde några gånger och kunde inte äta särskilt mycket. Det lutade ett tag åt att jag skulle bli kvar men jag fick åka hem vilket kändes jätteskönt. 

Mår fortfarande illa och har ganska ont men jag har iaf fått i mig några pannkakor. 

Älskade mamma kom in en sväng och hälsade på och gav mig jättefina presenter, och Josefin är kvar här och jag fick även present av henne och Musch. Jag blir alldeles för bortskämd!! 

Skönt att operationen är avklarad för den här gången och jag hoppas att jag får må bra länge nu.







Kommentarer
Postat av: mormor

Så skönt att du skriver och talar om att op gått bra. Duktiga du <3 <3 <3

2014-05-19 @ 22:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0