Ont-dag!

Idag har det inte varit så roligt.. Jag har haft jätteont hela dagen. Dessutom känns det som magen ska spricka för de sprutar in luft där de öppnat upp när de opererar så att de ska se överallt. Det gör att jag ser gravid ut för jag är så svälld och det tar tydligen ca en vecka för luften att försvinna. Så inga gratulationer till en unge tack för det är ingen sån på väg. 

Men jag krigar på. Lillebror har varit hos mig hela dagen och vi har myst i soffan och tittat på film. Jag har hört att dag 3 ska vara värst.. Det återstår att se imorgon. Men jag hoppas att det börjar vända snart! 




Kommentarer
Postat av: Mammi

Kämpa på min lilla Vän!
Hoppas värken ger sig i morgon!
Jag älskar Dig! 💗 Mammi 💗

2014-05-22 @ 01:26:23
Postat av: mormor

Många kryapådigkramar till dig <3

2014-05-22 @ 09:47:15
Postat av: Annso

Usch då!!! den där luften var inte kul, minns när jag opererade bort gallblåsan....man fick ont i mage-rygg o överallt....krya på dej kära du och var rädd om dej kraaaaaam <3

2014-05-22 @ 21:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0