Fixdag

Igår var jag på SF igen hela dagen (Svensk Fast för att vara övertydlig, någon hade visst fått för sig att jag börjat jobba på bion haha). När jag kom hem igår var jag lite trött så det blev bara soffa och plugg. Som vanligt nu för tiden. 

Idag hade jag egentligen föreläsning men jag prioriterade om och satte mig hemma med böckerna istället. Vid 14 hade jag läkartid (2/4 den här veckan) och så var jag iväg och lämnade två rör blod inför min operation på måndag. 

Sen tog jag en sväng på stan och en fika med min fina Malin. Får så mycket energi av den människan ❤️

Nu ska jag fortsätta nöta på med plugg resten av kvällen medan klassen är på Garden party på Söderhielmska. Inte för att jag varit med på något av alla studentpartyn sedan vi började för ca 2 år sedan men jag kan ju låtsats, haha. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Såja. Lite mer förtydligande här på bloggen. Blev helt bortfintad och trodde du börjat sopa popcorn på bion. (Ingen värdering i det) Men Svensk Fast alltså. Och för att hjälpa alla andra förvirrade därute jobbar Evelina alltså på Svensk FastighetsFÖRMEDLING!! Du lämnar nästan fortfarande lite väl mycket till fantasin tycker jag. Tack annars för en fin blogg!

2014-05-14 @ 01:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0