Vinnersjö

Idag fick jag abstinens efter farmor och farfar. Efter min läkartid åkte jag ut till Vinnersjö och myste med dom. Älskade Vinnersjö och Byn! Efter några timmar (och en hel del bär, saft, sylt, morötter och ägg rikare till hemmet) svängde jag förbi mormor och morfar men där var bara mormor och lilla kusinen Zander hemma. Så mysigt! Och sen avslutade jag min lilla besökstripp hos älskade, finaste, bästa, underbara pappa. Det är något speciellt med min pappa, helt klart ❤️

Nu ligget jag nerbäddad hemma igen. Jag har mått så mycket bättre än på länge idag men på något vis blir fallet ännu större när man först mår bra och sen är tillbaka med denna smärta och tillbaka ner i allt skit. Ikväll är jag förbannad. Hur tusan ska palla med det här for life? 


Pannkaka till kvällsfika fick det bli. Med nutella; jag har hört att sånt kan läka det mesta. Det och ben&jerrys. Let's try!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0