Fastighetsrätt

Alltså den här känslan.. Underbart! Nu har jag prickat av fastighetsrätten en gång för alla! ✅

Sen att jag fick sitta där och skämmas sönder och känna mig som en tom fågelholk mitt emot juridikgurun Ulf behöver man ju inte berätta men det gör jag ändå. Alltså jag kan sitta och titta på en människa och se att den pratar men inte ha någon aning om vad den säger och samtidigt kommer det upp en tanke i skallen om var vi ska fira midsommar i år. Att sen svara på frågor om fel i fastighet i 50 minuter var ju som ett skämt. Folk som stoppar i sig morfin för att "det är en skön känsla" kommer jag aldrig förstå mig på. Jag känner mig bara korkad, borta, avtrubbad, seg och knäpp. 


Happy!!!


Kommentarer
Postat av: Kerstin rask lind

Har försökt ringa...
Vad Du kämpar!!!
Älskar Dig!
Spa't var fantastiskt idag!!!
Lycka till! Tomorrow!
Inte ensam!!!!!!!!!!
På fredag massage igen...???
😘❤❤❤❤ Puss Mammi ❤❤❤❤😘

2014-03-20 @ 00:37:14
Postat av: Magdalena

Heja på:)

2014-03-26 @ 09:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0