Bästa!!

Men alltså de två senaste dagarnas matcher.. Det var kvartsfinal, bäst av 3 mot Leksand. Brynäs vann borta i onsdags. Igår kom leksingarna hit till läkerolen och det var en riktigt jämn match som tillslut slutade med förlust för Brynäs. Så det var sista chansen idag för ett fortsatt spel i serien. Det var så spännande så jag nästan dog. Leksand gjorde 0-1 i första perioden och jag började tappa hoppet lite.. Och vad händer sen? Jo min kära bror kommer och smackar in både 1-1 och 2-1. Sjukt snygga mål och jag skrek så jag knappt har kunnat prata på hela kvällen för jag är så hes. Det blev vinst tillslut med 4-3 och det betyder semifinal i Södertälje nästa helg. Alltså jag är så glad för Brynäs och lillebror så jag har gått på rosa moln hela kvällen. Så grymt stolt!! 

Dessutom har Johannes gjort sin första officiella intervju haha. FRUKTANSVÄRT söt!! Det funkar inte att länka från appen som jag bloggar ifrån men här har ni om ni vill se honom. Jag dör söthetsdöden! 

http://brynas.se/artikel/50686/

Stort grattis till vinsten. Ingen är gladare än jag! 


En bild från förra året när J18 vann SM-guld i Örebro. Ni ser ju hur besatt jag är, största fanet någonsin.. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0