Mitt tråkigaste inlägg på länge

Idag blev det första hurt walkiewalkien efter operationen. Skönt att komma ut lite efter en heldag på kontoret! 


För övrigt kan jag ju tala om att jag har gått upp över 10 kg på 3 mån (sedan jag började med en av de nya medecinerna). Jag har aldrig vägt så här mycket i hela mitt liv och jag känner mig riktigt obekväm i min nya kropp. Jag äter som jag alltid gjort men misstänker att jag samlar på mig vätska, bieffekt på medecin. Läkaren förklarade igår när jag var på sjukhuset (pga att jag haft 39-40 graders feber nu i över en vecka och de misstänkte att något var tokigt efter operationen) att jag har mer hormoner i rullning än vad en gravid och klimakteriekossa gemensamt. Inte konstigt att humöret svajar ibland, haha. Och kanske inte heller så konstigt att kroppen beter sig annorlunda. Hoppas dock att den återgår till det normala när den vant sig med medecinen så att jag slipper bli en klump. 

Nu ska jag iaf bada, laga mat, tvätta, titta på game of thrones med hjärtat när han kommer hem och sen sova tidigt. Har inte kommit i säng före 00 sedan jag vet inte när. 


Kommentarer
Postat av: mormor

För det första; du är så fin - lagom många kilon <3
För det andra; var rädd om dig - inte jobba för hårt om du är febrig <3
För det tredje; jag tycker så mycket om dig - vill att du ska få må bra <3

2014-06-11 @ 23:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0