Midsommardagen!

Vi hade en jättemysig dag igår också. Först var vi i Nimnen med pappas sida. 5-kamp och midsommarmat. Dessutom fick jag dagens kommentar av farfar. "Vad stadig du har blivit, det syns i ansiktet". Gamla ger det ju som en komplimang men vi unga tar det inte på samma sätt. Kul att någon är ärlig iaf, haha. Sen var vi bjuden på 3-rätters hos familjen Stockholm och familjen Småland. När vi var nöjda där åkte vi alla hem till mamma och lekte lekar och skrattade hela natten. 






Idag är det släktträff egentligen men jag känner mig inte alls frisk än. Febern håller i sig. Så jag ska ligga hemma och kolla på film hela dagen och ladda upp inför jobb hela veckan. Hoppas att det hjälper! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0