Läkarbesök check!

Kom precis hem från sjukhuset.. Tack och lov hittade de inget fel ifrån operationen så det kan vi utsesluta nu. Det måste vara något annat som är knas. De skulle fortsätta utreda på hc, undra vad det kan vara.. Jag är redan trött på att vara hemma iaf så jag blir inte långvarigt borta från jobbet. 

Jag köpte med mig jordgubbar hem så det får bli jordgubbar och mjölk till lunch. Och så ska jag börja titta på en ny serie eftersom filmfantasin är på noll. Laddade hem suits och OITNB igår, efter att ha tittat på Titanic! Haha det var så länge sedan jag såg den filmen, men den är riktigt bra fortfarande. Leonardo di Caprio är lika gammal som jag är nu när han spelade in den filmen.. Jag vet inte varför men jag blev lite stressad när jag insåg det!

Jaja, det lutar iaf åt att börja med suits eftersom den har bättre betyg på Imdb. 




Kommentarer
Postat av: mormor

Nu hänger jag inte med!!!! Suits och Imbd??????

2014-06-26 @ 00:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0