Jobb!

Jag har inte sovit många timmar inatt för jag har haft feberfrossan from hell. Vaknade med över 39 graders feber imorse men eftersom jag skulle jobba idag och är van att always and forever kriga mot min kropp gick jag upp och åkte till jobbet. Nu blir det hard work work hela sommaren på SF. Känns grymt! 

Andreas hade planerat bio och middag ikväll men det orkade jag tyvärr inte.. Det blir mjukiskläder, gotta, game of thrones och massa vitaminer och filtar och tofflor så att min feber kan ge sig snarast. Är det inte det ena så är det de andra.. Min kropp kan slänga sig i väggen.




Kommentarer
Postat av: mormor

Nej nej nej! Inget slänga i väggen! Vi väntar bättre dagar <3

2014-06-04 @ 21:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0