Fredagen den 13:e!

Vilken lång dag det känns som att det varit! Vi stängde tidigare idag så kl 15 när vi stängt igen hoppade vi in i bilar och åkte ut till golfen. Där körde vi 2 timmars golf och efter det var det middag på golfrestaurangen. 

När vi var nöjda där fortsatte vi hem till Linus i Lindbacka och hade det trevligt där hela kvällen lång.. Nu kom jag precis hem. Gohjärtat hämtade mig och några till. Så nu blir det bad och stupa i säng. 

Världens bästa kollegor! Dessutom fick vi presentkort på Kalles av chefen allihopa som pris efter golfen. Kan inte nog skryta över hur bra gäng SF Gävle är. 





Dessutom måste jag också tala om att älsklingen har spelat första hemmamatchen i Uppsala ikväll och de vann + att han gjorde en interception! Han är grym!! Tråkigt att jag inte kunde vara med och se ikväll men resten av sommaren ska jag sitta bänkad, haha. 

God natt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0