Förkyldis

Jahapp.. Nu har jag haft 38,5-40 graders feber i 2 veckor. Märkligt. Bara feber och inge förkylning eller något i övrigt. Sjukhuset misstänkte infektion eftersom sänkan var hög, men de kunde inte förstå vilken typ av infektion - så de skickade hem mig. Haha dom är roliga! Typiskt läkare. "Det är ju inte bra att ha så hög feber utan anledning, och att dessutom ha hög sänka visar ju på att du har en infektion. Men jag kan inte förstå vad som är tokigt så du får åka hem och hoppas på att det går över". 

Idag har jag dock åkt på dunderförkylning men jag misstänker att det kommer från våran 2 timmars golf i spöregn i fredags. Det var längesedan jag var så blöt och kall. Kan tyvärr inte skryta över mitt immunförsvar nu för tiden.. 

MEN! Direkt efter jobbet åkte jag hem, tog ett bad, åt mat och la mig och slöade. Om jag tänker positivt känns det nästan som att jag mår lite bättre. Det är kortvecka den här veckan med halvdag torsdag och ledig midsommarafton så jag ska nog stå ut! Älskar att jobba. Jag blir så rastlös av att ligga hemma. På eftermiddagarna efter jobbet är det ok när man känner att man gjort nytta, men inte annars. 

Yes. Det var min måndag. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0