Brämmen!

Skönaste dagen på hela sommaren. Så underbart väder och underbart sällskap! Vi åkte ut till Brämmen imorse när vi vaknat och packat lite picknick. Sen har vi slöat där hela dagen lång. Jag har sovit flera timmar där på stranden, vi har pratat och skrattat, lyssnat på sommarpratare, badat, läst bok och ätit. Sommaren när den är som bäst! Ikväll har vi varit hos mamma. Jag kom hem till hjärtat mitt för ett tag sedan. Det blev lite gotta på balkongen och nu har vi lagt oss - äntligen får jag fortsätta läsa igen haha. Tack finaste syster och mami för en grym dag! 

(Sjukuppdatering tar vi någon annan gång, hur kul är det att läsa om liksom?) 













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0