Fuck this shit, I'll be a stripper!

Nog har jag haft roligare allt.. Jag gör det igen. Väntar tills 4 dagar innan tenta med att börja plugga. Och då har jag TVÅ tentor framför mig istället för en som i vanliga fall. Fastighetsrätten och jag verkar inte kunna slita oss ifrån varandra.. Jag har haft den släpandes sedan förra året. Det är den som känns tyngst. Sälj och affärsmannaskap som vi läser nu känns som piece of cake i jämförelse. Jag fick tillbaka förra kursens tenta i veckan iaf och den gick prima ballerina! Så skönt att det bara är en kurs som är oavklarad efter min lilla dipp förra hösten.. Nu är det våren kvar. Go go go!

Det värsta är att när man väl kommer in i pluggmoodet är det så himla intressant att jag blir irriterad på mig själv för att jag inte lägger mer tid på att sitta och lära mig. 

Jag tror inte att vi blir av med varandra den här gången heller så jag får njuta av sällskapet helt enkelt :p




Kommentarer
Postat av: mormor

jag tror på rutiner och typ schema :)

2014-01-14 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0