Blåbärspaj

Är det ens ok att lyckas så här bra med sin livs första blåbärspaj? ;) Den var underbar iaf! Jag har varit sugen på "något med deg i" i flera dagar.. Tror det är för att jag är gluten och inte kan spontanfika som alla andra. Jag tar alltid godis, glass, choklad, frukt eller liknande när jag blir gottasugen men kakor och bullar for the win. Alltså jag har verkligen haft abstinens! Jag har typ sett sånt framför ögonen var jag än har varit. Idag tog jag tag i det. Köpte hem vaniljvisp i mängder och bakade paj så fort jag kom hem. Och så fick det bli pannkaka till middag. Deg igen. Nu är jag nöjd. 


Svensk Fast onsdag och torsdag. Pepp!

Jag ska försöka komma i säng i tid för en gångs skull.. God natt! 




Kommentarer
Postat av: Minimusch

Alltså det är inte som en bulle men absolut som en liten kaka!

2014-02-12 @ 00:36:27
Postat av: mormor

Undrar hur många dolda talanger man/du har? :)

2014-02-12 @ 11:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0