Vädret kan man ju prata om för att slippa pinsam tystnad!

Det blev en kvällsprommis och mys på balkongen istället för film. Sommarkvällar är så underbara! Man vill varken gå in eller sova. Dock börjar det bli riktigt mörkt igen.. Jag vet inte om det är "åldern" eller vad det kan vara men jag njuter så mycket mer av allt nu än förut. Är så tacksam och fascinerad av väder, årstiderna och allt på ett annat sätt. Innan tyckte jag att sommar är det bästa som finns och de ljusa nätterna. Nu älskar jag att det börjar bli lite mörkare så att man kan tända ljus. När solen skiner tycker jag att det är underbart och när det regnar finns det inget mysigare än just det. Jag accepterar och gillar läget av vädret och det som man inte kan påverka och gör det bästa av vad vädergudarna har att erbjuda.. Sverige är ett bra land ändå med alla de olika årstiderna. Allt har sin tid skulle man kunna säga och varje årstid förstärker det. Dock älskar jag sommar och värme mest men jag tror inte jag skulle vilja byta bort allt mot sommar året om.. Det är ju däremot bra att man kan resa till varmare ställen om man nu ändå inte skulle få tillräckligt av sol, värme och sommar.. Det kanske är för att sommaren varit så grym som den har varit som jag börjar bli nöjd och känner mig redo för hösten! 

// Fröken flumm som snöade in sig på väder och vind helt plötsligt 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0