Skitdag vs Mysdag

Var tvungen att ta mig upp ur sängen idag vare sig jag ville det eller inte. Behövde min medicin från Apoteket. Köpte med mig en enorm godispåse och jordgubbar hem också. Var precis dyblöt när jag kom hem för regnet bara öste ner på hemvägen. Är jag knäpp om jag tyckte att det var mysigt att cykla i spöregn? Nu har jag tagit en dusch för att tina upp, satt på mig mjukisdress, tänt ljus, öppnat upp balkongdörren och lyssnar på spöregnet och muller. Nu är det bara en bra film som saknas för att jag ska kunna vända den här skitdagen till en mysdag. 



Godis, jordgubbar, socker, mjölk och grädde kan ju 
få vem som helst att mjukna. 


Kommentarer
Postat av: mormor

Bra jobbat! Det gäller att hitta det som förgyller tillvaron <3

2014-08-23 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0