Rensardag!

Alltså den här dagen... Efter första rensningen fick jag mersmak och när A åkte till jobbet fortsatte jag att rensa, rensa, rensa. Gud vad skönt det är att slänga/få iväg grejer! Vi är raka motsatsen när vi ska rensa bort grejer, jag och Andreas. Han vill slänga allt och jag vill spara allt "för vi kanske behöver det sen någon gång". Men nu har vi fått bort mycket. När vi bodde i förra lägenheten tänkte vi att det skulle bli skönt med större och luftigare så det slipper vara så trångt och bökigt, men det går ganska fort innan man har lyckats fyllt upp de extra kvadraterna med ännu mer grejer. 

Nu ska vi gå in på hela Andreas garderob innan det är dags för att krypa ner under täcket. God natt med er!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0