I found someone who carry me home!

Inget roligt att tillägga.. Har sovit i två dygn typ. Igår dampade jag loss på TVn som inte ville funka så älsklingen åkte och köpte en ny. Det är kärlek det. 

Skickade efter ett nytt kort i veckan. Jag har skjutit på det så länge för det har känts så jobbigt.. Ett definitivt slut på något sätt. Men min lilla älsklingsdito är inte min längre och det har jag insett efter x antal år. Och då försvinner poängen med att ha honom på kortet och ständigt bli påmind om det. Men han kommer alltid finnas i mitt hjärta lillgrisen ❤️.

Sjukupdate: -
Livsupdate: -

Stackars lillebror är inlagd på sjukhuset också för uppsikt några dagar. Jag dör om det är jag som smittat honom :(. 




Kommentarer
Postat av: mormor

Mycket nu <3

2014-08-19 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0