Nattmiddag!

När jag var yngre och fortfarande bodde hemma åt vi alltid middag när pappa kom hem från jobbet vid 17-tiden. Jag kommer ihåg att jag åt middag hos en vän då någon gång och de åt middag vid 20. Det var så himla konstigt tyckte jag. 

Sen när jag flyttade hemifrån när jag var 15 så började man med sina egna rutiner och man hade sitt egna schema att följa. Jag har ju aldrig börjat särskilt tidigt på något av mina jobb eller på högskolan nu senast och det har gjort att man kan vara uppe längre på nätterna och vrida på dygnet lite. (Det har visserligen blivit ännu mer tokigt nu när jag är sjukskriven). Dessutom jobbar ju Andreas ofta kväll eller som senaste året när han tränat mycket och då blir man så illa tvungen att snurra på tiderna. Ikväll ställde jag mig och gjorde tacopaj tills Andreas kom hem från träningen och middagen serverades kl 23. Tänk vad tiderna förändras! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0